torsdag 23 november 2017

SMÅ RUMPOR



Än så länge går det bra med de sex små Jappisarna. De sover och äter ju mest och verkar väldigt nöjda och glada. De är också väldigt tysta och stör mig inte alls på natten. Om det är någon som väcker mig så är det mamma "Zama" som ibland håller låda. Men inte ens det är jobbigt. Små Jappe valpar går inte att jämföra med små Cavalier valpar. För de piper ju och låter hela tiden vilket i alla fall jag kan tycka är väldigt stressande ibland. 

Men visst är jag lite orolig, inte för att det egentligen finns något just nu att vara orolig för. Men kanske har jag lilla "Titti" för nära i min tanke. Jag springer fram och tillbaka hela dagarna och kolla så att alla mår bra och så att alla äter. Vill inte allt någon skall halka efter eller att det skall hända något annat. Men peppar, peppar ta i trä... - So far so good!! 


Inga kommentarer: