fredag 27 oktober 2017

CH. HOMERBRENT CHINKI

CH. HOMERBRENT CHINKI
(GBCH. Homerbrent Kandai-Na - Homerbrent Nihon Kiki)

Jag vet inte riktgt vad som hände idag men när jag gav hundarna frukost så var det något speciellt med lilla "Kiki". Hon var på strålande humör och det riktigt lyste om henne så jag var bara tvungen att ta fram kameran. Hon är varken badad eller borstad på bilderna men ändå så fin. Hon fyller snart 9 år och har fått lite gråa strån men lika pigg och glad som hon alltid varit. 

Tänk vad dessa första Jappar vi fick från Homerbrent har gjort mycket för oss. Kommer vara evigt tacksam för att jag fått äran att ha hundar som Ch. Homerbrent Asobu, Ch. Homernbrent Sawayaka, Homerbrent Betsu och lilla "Kiki", Ch Homerbrent Chinki i mitt liv. 

- Trevlig Helg!!

Inga kommentarer: