torsdag 28 september 2017

EN HELG I STOCKHOLM



Imorgon bitti flyger jag upp till Stockholm för att gå på en utbildning i tre dagar. Det är en kurs i anatomi samt regler och bedömning. Det skall bli riktigt spännande och vad jag förstår så kommer det  bli långa dagar. Vi är ca 20 personer som kommer gå och jag hoppas vi får trevliga och lärorika dagar tillsammans. Jag skall då också för första gången få se Svenska Kennelklubbens nya ställe i Rotebro.

Ska jag vara helt ärlig så är det faktiskt lite nervöst och pirrigt att ge sig på något helt nytt. Känns nästan som att man slänger sig rätt ut och frågan är om det blir magplask eller om man har en livlina på. Men samtidigt så ser jag fram emot detta och tycker att det skall bli riktigt kul. När det kommer till hund så finns det massor att lära och man blir liksom aldrig klar.

Så idag skall jag ägna dagen till att försöka förberedda mig lite och sedan också packa inför helgens bravader.

Inga kommentarer: