fredag 28 april 2017

WOOHOO...


... idag gick jag upp 04:00!!

Detta då jag vaknade av att en hund satt och gnydde. Tänkte för mig själv när jag låg där i min varma säng att det blir nog snart tyst. Men inte... det blev bara mer och mer och tillslut börjades det skälla. Det var bara att gå upp och se vad som pågick. Lät lite som om någon hade panik med att få komma ut och göra typ 2:an. Men när jag tittar in hos hundarna så sitter ju alla där med stora ögon och viftande svansar.  - Vem är det som behöver gå ut??

Går ju liksom inte räkna ut vem som är nödig så det var bara att släppa ut alla mitt i natten. Även om jag var helt slut som människa just där och då så var det ganska mysigt att stå där under tak och se att himlen började ljusna och höra regnet smattra på plasttaket som hundarna har. 

Hundarna gjorde sitt och jag kunde sedan gå och lägga mig igen. Visst är det underbart att ha hundar, så mycket kärlek läs jobb de ger....  ;)

- Ha en underbar fredag!! 

Inga kommentarer: