fredag 21 april 2017

HÄRLIGA BARCELONA!


För exakt en vecka sedan så strosade vi runt på gatorna i Barcelona. Och jag skulle ljuga om jag inte sa att jag längtade tillbaka. Vi hade en underbar lång weekend och Barcelona gav oss precis det vi behövde med lite ombyte från kalla Sverige. Vi hade ett toppen hotell, sol och värme, god mat, massa shopping och inte glömma en skön avkoppling från vardagen hemma. Så jag skall verkligen inte klaga. 

Vi tog dagen som den kom och utforskade staden Barcelona kors och tvärs. Vi gick och vi gick och tog varken tunnelbana, buss eller taxi en enda gång. Jo, från och till flygplatsen annans har vi verkligen sett Barcelona till fots. Och jag lovar.. det kändes i fötterna när jag kom hem. Men vi hade inte bråttom någonstans och vi fick verkligen se och upplena pulsen och atmosfären i Barcelona. En härlig stad som jag gärna besöker igen för det är en mycket större stad än vad man kanske tror så vi såg nog bara en bråkdel av vad man kan se och hitta på i denna stad. 

Nedan lite olika bilder från vår resa.....   ;)







































Inga kommentarer: