torsdag 19 januari 2017

WOOHOO....

CLOPSVILLE LORETTA -3 Cert & 5 Res-cert
(GBCH. Pascavale Jacob - Clopsville Santa Barbara)

De sista dagarna har jag lite gått omkring här som en zombie då det blivit valpar. Vår finaste "Lulu", Clopsville Loretta fick natten till den 18 januari fyra fina små valpar. Några dagar tidigt kom de men allt gick super bra. Det blev en hane och tre tikar. - Helt Amazing... 

Jag satt uppe hela natten och "Lulu" skötte allt som ett proffs trots att det var första gången för henne. Så härligt när allt går precis som det står i alla böcker för "nyblivna" hunduppfödare. Stolt pappa till valparna är Glittertind Julian som har 10 cert och 1 Res-cert. Stort tack till uppfödarna och ägarna Kari och Dan för att jag fick chansen att låna honom. 

Just nu är allt lugnt och tyst här hemma, kanske skulle jag passa på att gå och vila mig lite. Eller kanske skulle jag ta tag i det jag inte riktigt hunnit de senaste... - Hum.. svåra val!! ;)




Valparnas stamtavla

Inga kommentarer: