torsdag 3 november 2016

BLACK FRIDAY!!


I år missar jag en av årets stora shopping dagar på Hade Fashion Outlet i Kungsbacka då jag åker till England tidigt imorgon bitti. Men tänkte ändå vara snäll och tipsa och påminna er som läser detta. - För detta kan ni ju bara inte missa.... 

Massor med helt fantastiska erbjudanden som man nästan inte har råd att missa. Sedan är det ju snart Farsdag och dessutom närmar sig julen så varför inte handla julklapparna redan nu så kan man sedan bara njuta av julen, familjen och vänner utan all stress. 

Visst är det bra och visst är jag snäll som kommer med detta tips, jag skulle önska att jag kunde vara där jag också men att få åka till England och döma fina hundar är inte fy skam det heller... ;)

HÄR hittar ni alla fantastiska erbjudanden som kan nyttjas den 4:de november på Hede Fashion Outlet i Kungsbacka mellan 10:00 - 21:00. 

Inga kommentarer: