måndag 31 oktober 2016

RENSAR....


Nu har jag bråkat med min mobil sedan jag kom hem från New York. Man kan tydligen inte ha flera tusen bilder sparade i den för då funkar ingenting. Den bara säger att det inte finns något ledigt utrymme. - Dåligt, hehehe....

Men nu har jag i alla fall lagt över alla bilder i olika mappar på min dator. Det blev många då det skall delas upp med gamla bilder, olika resor vi gjort, hundar, barn och barnbarn mm. Men nu är det gjort och jag har nu sett massor med roliga bilder. Så kul att kunna spara och allt i min bildström och iCloud är nu raderat. Min iPhone mår nu bra igen och funkar helt perfekt, så härligt. Jag känner mig lättad och det måste ju den också göra. Nu kan jag dessutom uppdatera appar mm.


Hittade lite fler bilder från vår resa till New York... Behöver jag säga att jag faktiskt längtar tillbaka. Vi hade en helt underbar resa jag och Per.

















Inga kommentarer: