tisdag 23 augusti 2016

LA FAMILIA

Mormor Ellen & Jamie och Farmor Britta & Molly

I söndags så samlades hela familjen för att ta lite foton. Då speciellt för att föreviga fem generationer då från två håll då lille Jamie kommit till världen. Men när alla ändå var samlade så passade vi på att ta foton i alla möjliga konstellationer. Så kul att ha för att sedan kunna visa lille Jamie när han blir stor. 

Nu skall vi snart också ta liknande bilder på Molly och hennes bakomvarande närmsta släkt och sedan får min Mormor Ellen och Farmor Britta ställa upp igen när Julia får sin lille/lilla. 

Vi tog hur mycket bilder som helst men här nedan är några av dem.... 

Fr v. Min Mamma, Jag, Min Pappa
Min Mormor, Min Dotter & Mitt Barnbarn, Min Farmor. 

Fem generationer på min mammas sida

Fem generationer på min pappas sida

"THE MORFARS"

Johanna med Familj

Madelene med Familj

Våra barn, svärsöner och barnbarn

Inga kommentarer: