onsdag 15 juni 2016

PRAY FOR ORLANDO


Det som hände i Orlando är bara helt fruktansvärt, jag finner liksom inte ord. Att vi idag inte bara kan få leva och samtidigt känna oss säkra på gator och torg då oavsett läggning. Mycket sorgligt att det finns så mycket hat i världen, hat mot människor man inte ens personligen känner. Mycket konstigt måste jag säga... Vad har dessa stackars människor gjort för att förtjäna detta? Inget.. de bara levde och var lyckliga.. och nu sörjer en hel värld för en människas hemska dåd. 

MEN, samtidigt så fortsätter och pågår hatet på sociala medier. som aldrig förr. Helt otroligt att det faktiskt ser ut såhär idag 2016. En Svensk pastor har också blivit utslängd från Facebook efter att ha sagt sin åsikt i saken. Tråkigt att det skall behöva gå så långt men i vilken värld lever han?? Mer om detta kan du läsa om HÄR!! 

Man blir ledsen, man blir arg, man blir rädd, man blir orolig, man blir ... ja, man blir allt. Vart är världen på väg?? Jag vet inte men jag tar faktiskt åt mig. Det är faktiskt mig de skriver om, bara för att jag är JAG. Det kunde faktiskt vara en av oss på bilden längst ner.

Nedan är bara några av de kommentarer som finns att hitta på nätet.  :(










- Rest in peace... 

Inga kommentarer: