söndag 24 januari 2016

JAG HAR PARAT...


....men inte hundar utan skor!! 

Har idag röjt "lite" i det rum som snart skall bli vårt nya sovrum, detta då det börjar närma sig renovering av det rummet och våra badrum. Detta rum har den senaste tiden använts som förråd/skräprum/datarum mm. Mitt i allt röj hittade jag 5 hela IKEA kassar fulla och en massa lådor med skor som jag nästan har glömt av att jag/vi har. Så nu har jag rensat ur och parat ihop skor som skall sparas. Så himla skönt att rensa ur ibland, samtidigt som man rensar ur och slänger så rensar man även ur hjärnan. Lite skönt för då kan man liksom börja på scratch i morgon då en ny vecka börjar. 

Vi har massor med mer att rensa, sortera, spara och slänga men vi orkade faktiskt inte mer idag. Tror vi fick ihop hela 6 svarta sopsäckar fulla med skit. Och då får man inte glömma att vi redan rensat allt detta en gång, då innan allt hamnade i detta rum. Det var då vi renoverade kök, hall och vardagsrum. Ibland kan det vara bra att sortera både en, två och tre gånger... - Hehehe... ;)

Gud, vad grejer man har och jag börjar redan nu att fasa för att rensa ut och tömma våra badrum...

Inga kommentarer: