torsdag 28 januari 2016

ALLT DET ROSA ÄR BORTA....

Nu har jag uppdaterat bloggen lite och allt det rosa är nu ett minne blått. Nu är allt mer klassiskt och stilrent. Lena har varit super snäll och tagit fram en ny header, allt från idé till layout. Alltid kul att förnya sig, så nu får vi se hur länge denna variant av blogg varar. - Vad tycker ni, blev det bra?? 


Förra bloggen var ju som sagt väldigt rosa. Min header då var ju på mig i en fångdräkt. Den skulle lite symbolisera att jag var och är dömd. Lite då man dömmer så snabbt och hårt i hundvärlden. Då man också dömd av människor man konstigt nog inte ens känner. Blir lite galet men alla har vi kanske en bild av varandra, kanske stämmer den kanske gör den inte det.

Skit samma, jag gillar att driva med mig själv ibland. Allt från shopping, botox till allt bli blond. Allt behöver inte alltid vara på så himla stort allvar. Vi måste kunna ha roligt i livet och bara för att man leker lite så behöver man faktiskt inte vara mindre intelligent eller mindre seriös, eller hur?

Nu kör vi lite Blond Bond tema, vad det skall symbolisera vet jag inte riktigt. Men glöm inte nu att jag kanske även har fått - Licence to kill!!    ;)

Inga kommentarer: