fredag 25 december 2015

THE MORFARS


Inlägget nedan skrev jag för längesedan men jag fick försöka hålla mig då det inte riktigt var officiellt. Men nu jäklars kan jag blogga om att vi skall bli "The Morfars". För nu är allt officiellt och min dotter Madelene och hennes Jesper la igår på julafton ut en bild som symboliserar - En bulle i ugnen.... - Kan man egentligen få en bättre julkapp än barnbarn? 

----------------

Första bomben är ju släppt, den om att Pers dotter Johanna & Billy skall få en liten flicka i april. Nu kommer nästa bomb. Min dotter Madelene & Jesper skall också få en liten bäbis, då i början av juli nästa år. Herre min gud var kul. Att Johanna skulle få har ju fått igång oss båda då vi skall bli Morfar för första gången, men nu blir vi det x2, dubbelglädje. Dessutom kommer det smått i brosans familj nästa år också, första barnbarnet även där. 

Jag vet inte vem som är mest spänd och pirrig iför detta, våra barn eller är det kanske vi?? En helt ny era kommer nu in i våra liv och man skulle kunna säga att Vouges tar en ny vändning i sin uppfödning, nu också med små människobarn. Kanske dags att dra iväg och kolla hjärtat, ögon & knän!!! - Hehehe...

- Woohoo...skall bli SKITKUL!!! 


1 kommentar:

Norma sa...

Peter and Per ...the perfect grandparents. X