lördag 28 november 2015

UTSTÄLLNING I ENGLAND

BIR & BIR-Valp

- Oj, vad tiden går. Det är nu precis en vecka sedan jag dömde The North East Of England Toy Dog. Alltid kul att få komma ut och känna lite på andra hundar av olika raser, man lär sig massor. Tyvärr så blev det lite kallt och snöigt på morgonen vilket gjorde att några med all säkerhet valde att stanna hemma i värmen istället för att åka på utställning. Men det kom många hundar i alla fall och för mig blev det helfärgat i topp när det gäller Cavalierer. Jag hade en jättetrevlig dag och många fina hundar. 

Nedan finns ett gäng bilder från utställningen på några av de raser jag fick i min ring. Nu skall jag ladda om för att döma på Åby i morgon, i arrangemang av Boxerklubben. Det blev hur mycket hundar som helst så de fick ta in en domare till. Jag har blivit tilldelad grupp 5, 7 & 10. Det blir en utmaning men jag tar den, skall bli spännande. 87 hundar så jag kommer att ha och göra. 

BIR

BIM-Valp

BIR & BIM



BIR

BIR - King Charles















Inga kommentarer: