onsdag 14 oktober 2015

FIXAT & KLART


Så nu har jag städat och plockat ur husbilen och vår camping era är över. Men jag måste säga att jag är glatt överraskad över hur lätt och mysigt det var att campa lite. Lätt då man liksom har allt med sig plus att man får faktiskt med sig hur mycket som helst. Tänker bara på kläder och skor... Man behöver inte packa utan bara att bära ut och hänga upp. Så visst är det smidigt med husbil på så sätt om man jämför med hotell. Dessutom så vaknar man upp på plats när det är utställning, man är på plats och har allt på plats vilket gör att man kan sova lite extra länge. Sedan är det bara att rulla in... 

Mamma hade varit snäll och förberett allt med att bädda sängen mm. Men nu har jag rivit ur allt, städat, tvättat sängkläder & mattor. Så nu är den redo att få åka hem till mamma och pappa igen. Kan tänka mig att den får åka på en golf runda till helgen som kommer.... ;)

Inga kommentarer: