fredag 30 oktober 2015

ÄNDRADE PLANER...


Våra planer inför helgen har ändrats lite. Dels för att denna lille killen kom med storken i natt och lite annat. Så det blir inget Växjö för oss i helgen vilket är lite tråkigt. Jag hade verkligen sett fram emot denna helgen men nu är hotell och allt avbokat. 

Under min blonda tid så räknade jag ut när det skulle vara dags, kom då fram till tisdag denna veckan. Min "blondie" planering då var att hon skulle få typ förra helgen vilket skulle göra det möjligt för oss att åka till Växjö. Hundarna anmäldes och hotell bokades, allt frid och fröjd och allt kändes riktigt bra planerat. 

Men sedan blev jag ju brunett igen och det kom inga valpar förra helgen. Fram med almanackan och räkna igen. Denna gång gick det mycket bättre då "Blondie Peter" faktiskt räknat fel på en hel vecka. - Hehehe... Är i alla fall lite glad att denna lille killen nu äntligen är här och stolta föräldrar är Ch. Aranel Kenzo & Vouges Roiyaru Dezaia. 

Så alla som nu skall till Växjö önskar jag lycka till och jag håller tummarna för er alla STENHÅRT!! ;)

Inga kommentarer: