onsdag 30 september 2015

VÅGAR JAG HOPPAS?

- Åhh, jag vet inte riktigt om jag vågar hoppas eller inte. Men jag tycker mig se små, små tecken på att det kanske blir Japanese Chin valpar här inom en snar framtid. Det har varit mycket Cavalierer för oss den sista tiden, nästan så att man lite känt sig otrogen mot Japparna. Men det är svårt att fokusera på fler saker samtidigt... 

Jo, jag vågar hoppas. För just nu längtar jag faktiskt lite efter att få gosa med små fluffiga valpar som "Uno", på bilden ovan. Ch. Vouges Roiyaru Share-Do när han var liten. För visst är de gulliga? 

2 kommentarer:

Morgan sa...

Grattis det ska bli så spännande att se bilder på de små !!! Och jag tittar in i december :)

Barbro sa...

Helt underbar valpbild på Uno! Hoppas du får nya små "Unoar" i en snar framtid! Lycka till!