fredag 28 augusti 2015

THE CABLE GUY


Idag tidigt typ runt 08:00 kommer en mystisk bil in på vår infart. En lika mystiskt man kommer ut och börjat tjata om att han vill kolla var vår el kabel från huset går då han tydligen skall gräva här runt oss av någon anledning. Han säger också att han var här för en timme sedan alltså då typ 07:00 och knackade på. Asså, jag hade precis vaknat gått upp och satt ute i min morgonrock med min första kopp kaffe och tog en cigg. Vad är det med folk egentligen... varför komma så tidigt? Herregud, jag vill ha lugn och ro på morgonen innan jag har vaknat. Absolut inte leta efter någon jäkla kabel... 

Skit samma, nu är det full rulle här. Han gräver och hundarna ja, de tjoar och tjimmar som om det tittade på en spännande VM final i fotboll eller något. Herre min lord, min lugna fredag blev allt än lugn... - Hehehe..

- Have a nice day!! 

Inga kommentarer: