tisdag 25 augusti 2015

BORTSKÄMD?

Sommaren har kanske inte varit den bästa i år, men sen kom den på slutet med dunder och brak. Augusti har ju varit faktisk och allt blir så himla lätt när man har hundar. Man blir snabbt bortskämd. Men idag är verkligen hösten här... jag har redan glömt av rutinerna när man har hundar och det regnar ute. Blev väldigt snurrigt här hemma innan jag liksom hade läget under kontroll. Men nu är allt som det skall även om morgonrutinen tog lite längre tid idag än vanligt. 

- Så ja, med bra väder blir man bortskämd och jag saknar det redan. Vi har här hemma lite olika tankar om detta med väder. Jag vill ha fint och varmt för det är mycket lättare för mig och hundarna. Men Per, han hoppas på regn eller i alla fall mulet han... för annars kommer ingen och shoppar på Freeport. Då väljer de hellre att ligga på stranden än att shoppa. Så ja, vi har olika önskningar och ser olika på saker och ting här i världen. - Inget konstigt alls.. 

Inga kommentarer: