söndag 31 maj 2015

42


Vårt hus har äntligen blivit id-märkt, var kanske på tiden då vi typ bott här i 12 år eller nått. Fast vi har inte haft gatuadress så länge för innan var det PL 6075, som gällde. Skönt i alla fall och i fredags kom det hundmat med en leverans. Jag hade ingen aning om att de ens var här men alldeles nedanför siffran 42 ställde de av pallen. Kunde ju liksom inte fått den närmre och bättre än så.

Vi köpte ju dessa siffror för några veckor sedan, sedan har de legat på bänken i köket. Jag bad då en av hantverkarna som var här om de kanske kunde sätta upp dem. Han stod ändå med en skruvdragare i handen. När Per kom hem så tyckte han att jag var lite löjlig som bad dem. Han tyckte att detta lätta och enkla kunde vi faktiskt göra själva. Jag är bara glad att de är uppe. - Hahaha... Skit samma vem som gör det...  ;)

Siffran 42 klingar också väldigt igenkännande.... åhh.. jag kan bara inte komma på vad det kan vara!??! :D

Inga kommentarer: