torsdag 30 april 2015

LYSANDE!!


Nu är det mesta i köket uppe och nu är det bara små detaljer kvar. Skall försöka fota helheten senare idag. Men nu har vi i alla fall små lampor i varje skåp och låda som tänds när man öppnar. Löjligt? ja, kanske för man har ju i alla tider klarat sig med kök utan lampor tidigare. Så varför då ha lampor? Mitt svar blir - För att man kan!!

En annan finess som jag inte visste fanns är att när man med foten trycker på lådan där man har skräpet så öppnas den helt av nån liten motor. Kan ju vara bra om man har händerna fulla med skräp och inte riktigt vill ta i handtaget. Samma här, har ju funkat utan i alla år men när det finns - varför inte. 

På tisdag får vi besök från England och då hoppas jag att allt är helt klart, eller i alla fall så att man kan använda allt i köket. Det funkar ju för mig och Per utan men blir nog jobbigt att vara fyra personer och inget fungerande kök. Så idag har jag lagt fram piskan så att snickarna sätter fart och får till det där sista....  ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt och praktiskt med lampor.