fredag 20 februari 2015

OMG!!

Asså jag vet inte vad som händer med Facebook men jag tycker det läggs upp alldeles för brutala och äckliga saker numera. Det blir liksom bara mer och mer rått då Facebook numera är full med bilder och filmer på misshandlade och skadade djur. Jag vill faktiskt inte se... För när jag sätter mig en stund med en kopp kaffe och tittar på Facebook så vill jag se trevliga saker. Och inte nog med att man hela tiden måste se en massa djur lida så läggs det nu också upp riktigt hemska filmer på människor som blir halshuggna, misshandlade mm. - Men asså allvarligt.... 



För att inte tala om alla hatiska och rasistiska inlägg........ Jag vet och är fullt medveten om att det är många djur som far illa och lider världen över jag vet också att det pågår krig och hemskheter där folk dödas, torteras eller svälter. Men är verkligen Facebook rätt forum? Jag tar åt mig, jag mår dåligt och jag har sedan alla dessa bilderna på näthinnan resten av dagen, ibland i flera dagar. Så jag kommer från och med nu ta bort alla från min facbook som lägger upp sånt här, hoppas ni förstår....

Inga kommentarer: