tisdag 24 februari 2015

KEZO

VOUGES ROIYARU SHIROMONO - "Kezo"
(Ch. Aranel Kenzo - Ch. Homerbrent Sawayaka)

Det har varit lite mycket Cavalierer och Cavaliervalpar det sista i bloggen så tyckte det var på sin plats med en liten Japanese Chin idag. "Kezo" fick sig ett bad och varför inte passa på att fota lite då. Snart är jag väl ändå uppe i fem valp bilder som alla andra på Facebook. - Hihi...

"Kezo" är en så gullig liten hund. Så klok och så vis på något sätt och ändå så liten. Han är ju inte så gammal ännu, bara 7 månader. Låter så jäkla kaxigt men jag säger det nu.... Jag är så himla glad i alla mina jappar. Så himla fina och så trevliga. Man blir liksom glad i hela hjärtat av att bara titta på dem. Kan nu inte riktigt bestämma mig, skall jag åka med Jappar eller blir det Cavalierer i år? Tänk om man ändå kunde klona sig och vara överallt på en samma gång.....

Inga kommentarer: