torsdag 26 februari 2015

KAOS.....


Här hemma är allt lite huller om buller just nu när vi fick vårt nya kök levererat igår. Man kan kanske säga att det är lite lätt kaos. När killarna bar in allt går så tog jag den bilden ovan och tänkte. Men detta är ju inte så farligt. Detta kan jag ju lätt och enkelt leva med några dagar.... MEN...


... det blev bara mer...


....och mer.... 


Känns inte riktigt lika ok när det var klara och hade burit in allt. Känns nu mer som om jag bor mitt i ett lager eller nått. Men jag har nu en liten dröm nu när jag faktiskt är borta i tre hela dagar. Hur tror ni att min dröm ser ut? :)

1 kommentar:

Petsfromanothamotha sa...

Vi driver just nu en aktiv husdjursblogg, Tollaren Leo, huskatten Mummel och huskatten Leonardo. Delar med oss av det mesta som vardag, Foton, Videos, Shopping och mycket annat djurrelaterat!

Lämna gärna tassavtryck efter dig ( kommentar ) :D

/ Pets from anotha motha