onsdag 25 februari 2015

ETON


Har precis varit nere på Freeport i Kungsbacka då en ny butik öppnade där idag. En butik för killar & män som heter HIM. Här finns allt man typ behöver som slipsar, flugor, väskor, smycken, klockor och även skjortor från ETON. Så jag passade på att köpa fyra sådana. Brukar ha storlek 38, men gick idag upp en storlek så att jag har lite att växa i. - Hahaha..  Jättefina skjortor och jag har ju ingen prickig.... - Hahaha..

Kanske någon av dessa passar bra på resan till England. Vi får se, för jag är nog lite "tjejig" när det kommer till att packa och så. För hur sjutton vet man redan idag vad man vill ha på sig på lördag?? Sedan spelar det ingen roll hur mycket kläder man har, får ändå alltid känslan att jag inte har något att ta på mig. Mycket märkligt, eller hur?




Inga kommentarer: