torsdag 22 januari 2015

HUNDBAD DAG!!



Skrev ju häromdagen att jag hade en röjar dag... Men varje dag med hundar och valpar är ju faktiskt en röjar dag. Så idag är det en sådan också. Idag skall några hundar i badet och jag har redan laddat länge nu på morgonen för att komma igång. Bara en kopp kaffe till sen så.....

Har nu ställt in min spotify på lite gamla mello låtar, för snart är det ju dags. Sen hur Mellon blir i år är ju en annan fråga. För som det ser ut på pappret just nu så känns den tyvärr tråkigare än någonsin, tråkigt nog. Men vem vet, Mellon kan överraska med det mesta. Så istället för att lyssna på de gamla svenska dängorna som man hört otaliga gånger så lyssnar jag idag på de danska. Som Jenny Berggrens ovan......

Sedan måste jag bara få flika in något helt annat som hände igår. Tänk så mycket tragiska och bittra människor det finns i hundvärlden. Man blockar alltså tydligen sina vänner man har bara för att de köper en hund av mig. - Asså herregud, så tragiskt egentligen. Ge dig på mig istället för mina valpköpare. Men ok, vi fick några härliga skratt igår. För sådana här handlingar säger så himla mycket mer om personen ifråga än om mig och mina härliga valpköpare. Så tack för att du på ett sätt förgyllde våran onsdagskväll!!!

Peace, love and understanding till alla goa & glada där ute och ha en fortsatt underbar torsdag!!!

"Baby Let Your Heart Be Mine
Our love is a battlefield,
But I’m not your enemy,
Let it be mine
I’m sick of defending me
I know you’re my destiny
And I don’t wanna fight
And I don’t wanna cry
So lay down your arms
And let your heart be mine
Let your heart be mine"

Inga kommentarer: