måndag 26 januari 2015

FASEN VAD NÄRA....

Igår drog vi till IKEA för att helt enkelt köa ett nytt kök. Vi var så laddade och redo men när vi väl kom dit så måste man tydligen boka tid till detta för en kostnad på 500 spänn om man vill ha hjälp. Och trust me, vi behöver hjälp!!!



Sån jäkla otur, för nu var vi verkligen nära att köpa det vi så länge har pratat om. Men Ok, ingen ko på isen vi bokade tid tills idag. Men vad händer... igår kväll får jag värsta förkylningen med feber och allt. Minns faktiskt  inte när jag kände mig såhär krasslig senast. Hela natten har jag snurrat fram och tillbka. Ena stunden kokhet och andra i frossa, och lite hosta uppe på det så det känns som om huvudet skall sprängas i miljarder bitar. - Asså shiit, jag har verkligen fått kämpa för att överleva denna natten.


Samma skit idag och sån jäkla otur att jag skulle bli sjuk just när det är dags att köpa kök. Så just nu sitter jag här mer död än levande och bara väntar på att Per skall komma så att vi kan dra och beställa allt. Sedan vill jag bara hem och hoppa i sängen eller soffan igen. Det är bara att hoppas att vi beställer rätt idag och att jag överlever nästa natt.....

Inga kommentarer: