torsdag 25 december 2014

JULAFTON

Magnus, Dan & Anki

Vår julafton firade vi hemma hos Pers bror Dan med fru Anki. Så i år firade vi med Pers alla närmaste i Särö strax utanför Kungsbacka. Väldigt trevligt och väldigt mysigt och såhär i efterhand så funderar man på varför man inte träffas oftare. Men det är väl kanske det julen är, att man skall ha sina nära och kära nära. 

Det pratades mycket resor under kvällen. Kanske för att Pers syster Eva med sin man Micke skall åka på en jordenrunt resa med start nu till helgen. Pers lillasyster Maj med familj skall åka till Kanarieöarna också nu till helgen. Och Pers barn Johanna och Jens åker med sina respektive och med sin mamma till New York för att fira hennes födelsedags och Nyår. Visst blir man lite avundsjuk?? :)

Tyvärr glömde jag min kamera så det fick bli lite halvdana bilder med mobilen istället. 

Jag & Billy

Anki serverar Glögg

Magnus & Johanna

Pers systersöner Alex & Henrik

Pers pappa Alf och syster Maj

Pers mamma Norma

Billy, Jag & Per

Magnus, Linnea & Lisa

Mamma Norma & Pappa Alf

Pers syster Maj och familj

Per syster Eva med familj

5 Hundar var med och firade julen. 
Ingen av våra de fick vara hemma, men ändå två gamla men pigga gubbar 
på 9 år som kommer från oss.

Pappa Alf värmer sig vid brasan



Pers pappa Alf

Pers syster Maj och Magnus

Jag och Pers syster Eva

Inga kommentarer: