måndag 27 oktober 2014

SÅ GLAD!!


- Åh... jag vill egentligen bara säga att jag är så himla glad att jag inte sitter i någon styrelse och jobbar ideellt dag som natt för någon och ibland några av alla våra fina ras klubbar och andra föreningar vi har i Sverige. Jag har blivit tillfrågad många gånger men lämnar alltid ett och samma svar,  - Tack, men nej tack!

Men just nu vill jag skicka en stor eloge och en massiv stor kram till dem som ställer upp och gör detta jobb för alla oss medlemmar i alla de klubbar jag är medlem i. Jag tycker ni ALLA (ingen nämnd, ingen glömd) är helt fantastiska och att ni gör ett fantastiskt jobb med att försöka tillfredsställa oss alla på olika sätt med olika aktiviteter, tidningar mm...

Jag hade så gärna velat vara med på de hälsoseminarierna som snart arrangeras av Cavaliersällskapet. Men tyvärr kan jag inte vara med då jag har annat bokat den helgen. Lördagen skall jag vara hårmodell och söndagen skall jag döma en utställning i Göteborg. Att få kunskap och få chansen att få höra andras erfarenheter går inte att sätta ett pris på. Vi lär så läge vi lever och det skall vi vara tacksamma för. Allt kan man inte få serverat ända fram till sin dörr,  - Vad tror ni jag gör i England?

Jag vet också att ni som jobbar hårt och försöker göra det bästa för oss alla inte alltid får höra detta, tyvärr. För tråkigt nog vimlar det av en massa Lilla My's där ute som aldrig någonsin kommer blir nöjda och glada. De har säkert heller aldrig sagt tack för att ni finns. 

Inga kommentarer: