fredag 26 september 2014

SHOPAHOLIC?


Jag vet inte vad som har hänt med Per, men han shoppar loss som aldrig förr och har med sig saker hem titt som tätt. Det brukar ju vara jag som har mellannamnet "Slösa" och Per mer "Spara". Men, men jag klagar inte, jag shoppar ju loss på hundar istället. Men han kommer hem helt överlycklig, slänger upp påsar med kläder och andra saker och säger, - Jag har fyndat, och då på saker vi verkligen bara behöver!! Till och med det är ju mina ord, - Vad händer??

I måndags när han kom hem från London så hade han shoppat två Emporio Armani och en Hugo Boss parfym på taxfree. I tisdags kom han hem men massor av Tiger of Sweden kläder. Och IGÅR, Tefal grejer. Allt från matlådor , badrumsvåg, nån form av grill och även mjölk skummare och kaffemaskin från Krups.


Men det kom även mer från Tefal, då en strykbräda och ett strykjärn. - Öh, vad vill han säga med detta? 

Inga kommentarer: