onsdag 23 juli 2014

"LILLA" ALTANEN


Nu har snickarna åkt så jag passade på att fota den lilla altanen till vårt gästhus där min yngsta dotter just nu bor samtidigt som hon letar en egen lägenhet och äntligen kan få slippa sin pappa. Men sån skillnad det blir, är mega nöjd och jag kan redan nu se hur fin och bra det kommer att bli när allt är klart på framsidan av huset.

Nästa år är tanken att vi skall ge oss på baksidan och då kommer altan tre att byggas fram. Jag kan ärligt säga att jag längtar redan till sommaren 2015. För även där kan jag redan se hur bra toppen det kommer att bli.


Paparazzi fotade också Per lite mellan träden då han nu har gett sig på ännu ett projekt. Hundhuset skall få ny panel och målas om i samma färg som vårt hus och gästhuset. Blir också hur bra som helst då allt mera smälter samman och blir lika. Sedan är tanken att en carport skall komma upp bredvid hundhuset. 
Alltså detta blir bara GREAT!! 



Inga kommentarer: