måndag 28 juli 2014

28 JULI 2014


Idag är det ingen vanlig dag, för det är Pers födelsedag. Dessutom pryder han Göteborgs-Postens framsida idag med en artikel längre bak i tidningen. Detta är typ samma artikel som var i Kungsbacka Tidning för ett tag sedan. Denna är kanske mera utförlig men med lite samma påhitt som kanske inte riktigt stämmer med verkligheter till 100%.

Men skit sak samma, artikeln tar upp ett viktigt ämne. Ett ämne som berör många precis som jag skrev om tidigare här i bloggen. Ni hittar mitt förra blogginlägg om denna artikeln HÄR. Denna nya artikel är lite sammankopplad med Stockholm Pride som startar idag!!

Jag har inte bara ett födelsedagsbarn här hemma idag, jag har en man i mitt liv som jag är oerhört stolt över och som öppet vågar stå för vem han är och vad han tror på i alla lägen.... 

- Grattis älskling, - I luv you!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för läsningen, jättebra artikel! GP borde lägga ut den på sin websida så att den får större spridning.