torsdag 26 juni 2014

MY BOYS!!

CH. ROSSCREA FREE LOADER
8 år och 5 månader
(GBCH. Keyingham Branwell - Rosscrea Swingtime)

CH. VOUGES CHARLATAN
7 år och 7 månader
(GBCH. Pascavale Enchanted - CH. Vouges Insomnia)

CH. CLOPSVILLE BAILEYS
6 år och 8 månader
(GBCH. Aranel Cosmic - Clopsville Rioja)

CH. CLOPSVILLE GIN RICKEY
5 år
(GBCH. Aranel Cosmic - Clopsville Gin Fizz)

VOUGES ZINATRA, 1 CC & 1 RCC
4 år
(CH. Clopsville Baileys - Rosscrea Simply Red, 1 CC)

Har idag varit iväg och fått nya hjärtintyg på våra Cavalier killar. Vanligtvis så brukar jag vara lite smått stressad över att göra dessa besök. Men idag var jag faktiskt cool som en filbunke. Försökte intala mig själv att, - OK, de är inga ungdomar längre. Men man kanske tänker så också lite för att skydda sig själv mot det värsta möjliga resultat. 

Men det gick ju toppen, alla fem var UA och även mitt hjärta kunde klappa på lugnt och fint. Så himla skönt, för jag har faktiskt slarvat lite. "Teddy" var ju 7 år redan i november förra året och han fick sitt 7 års intyg först nu. Inte så smart kanske då just detta intyg faktiskt är ganska viktigt. Samma gäller för "Jimmie", han fick nu sitt 4 års intyg, och han blev ju inte 4 år igår precis...

Men, men... bättre sent än aldrig. Så nu har vi i alla fall nya fina, färska och fräsch intyg på våra killar som också gäller i ett år framåt. 

Inga kommentarer: