fredag 30 maj 2014

GUBBE STYLE

- Ok, vi skulle som sagt inte shoppa idag, utan "bara" titta var det tänkt. Men när jag ändå var på Freeport så kom jag på att ett par nya Jeans shorts kunde ju faktiskt vara bra att ha. Så sagt och gjort vi började leta efter det då vi inte gjorde som Hanna och shoppade loss på inrednings saker. Men jag hittade inte bara ett par shorts, utan fyra. - Öh?!

Hela skalan - Mörkblå, Ljusblå, Mörkgrå & Ljusgrå..

Sedan hittade vi också kavajer som går lite i "Gubbe Style", som den jag köpte häromdagen. Men de var ändå helt ok så de fick också följa med hem. Alltid bra att ha lite udda kavajer i garderoben. Per hittade också en lime grön vindjacka som jag glömde att fota och lite annat. Jag shoppade också två linnen och ett par beiga chinos som är ankel långa, eller kanske mer korta. Vet inte om jag kommer använda dem så jag fotade de inte ens. Lite schampon blev det också på Bellbox. Så ja, det blev shopping idag också. Det är ju bara fredag idag, får nog hålla mig hemma resten av helgen.  :)

Kavaj a la "Gubbe style"

En kavaj till

Linne, kanske inte så "Gubbe Style"...  ;)

Ett linne till...

Per shopping, Pike, shorts och givetvis en skjorta..

Schampo från Bellbox

Nu skall vi bara ha fredagsmys och njuta av vad som är kvar av denna kvällen. Det är säkert någon utställning i morgon, har just nu noll koll. Men som vanligt önskar jag lycka till och givetvis håller jag tummarna för att det skall gå bra. 

Inga kommentarer: