tisdag 29 april 2014

IGÅR


Bloggade ju inget igår så jag får väl ta igen det idag lite granna. Dagen rullade på som vanligt och jag var igår kväll på sista kursdagen eller kvällen som ringsekreterare igår. Så snart är det dags för prov och testa sig själv om något av det vi gått igenom har fastnat.

Igår hade vi en rolig kväll då vi gick igenom hur mycket som helst och vi fick oss många goda skratt. Nästan lite hysteriska så att vi fick avbryta bara för att kunna skratta. Hur härligt är inte det?? Det drog också ut på tiden och jag tror inte jag var hemma förrän strax innan 23:30 eller nått.

Då skulle jag ta tag i alla hundar, packa upp matkassen som stod levererad på trappan och dessutom hinna med att para en hund. Så 01:45 tror jag var sista gången jag tittade på klockan innan jag stängde mina blå. Per är i England så då blir det ju lite mer när man är ensam hemma....  ;)

Inga kommentarer: