fredag 28 mars 2014

FREDAG KVÄLL


Fredagskväll och fredagsmys, men vi skall bara såsa oss hela kvällen lång.....  :D

Idag skulle vi bara åka ner till Freeport och titta på den nya butiken Accecoarkompaniet som Johanna bossar över. Men oj vilken fin butik det har blivit. Allt nytt och fräscht i en ny lokal. Ni som bor nära passa på att åk dit och kolla, de har dessutom ytterligare 20% på det redan fantastiska outlet priset. Gäller dock bara till söndag, så ni har helgen på er. Sen inte att glömma, i den gamla butiken/lokalen är det utförsäljning till helt galna priser. Allt där inne kostar mellan 50-300 kronor. - Bra eller hur!!?



Vi skulle ju bara titta men ibland går inte det. Med mig idag fick jag en ny fin klocka från Panos Emporio. Inte för att jag använder klocka så ofta, jag är ju en tidlös person. - Hahahaha... Sedan blev det två nya skjortor från Levis, använder aldrig skjortor heller. Men tänkte att det kanske kunde vara nice nu när vädret blir bättre. Sedan blev det lite underkläder och annat... 

Nä, nu skall jag lägga mig i soffan och såsa igen. - Ha det gött!!

Inga kommentarer: