fredag 21 februari 2014

HÄRLIG FREDAG

Hittills har denna fredag varit helt underbar. Gick upp när jag vaknade, alltså av mig själv ingen klocka. Fixade för alla hundar och såg till att dem sedan kom ut. Satte mig sedan och tog en kopp kaffe och liksom bara funderade på livet i allmänhet...

KLINIK 34

Gjorde mig sedan iordning för att åka in till Klinik 34 igen. Idag fick jag en skön ansiktsbehandling av Mona. Detta jag tycker man faktiskt gör alldeles för sällan. Tror att varenda liten por nu är rengjord på djupet. Inbakat i denna behandling så fick jag även en kemisk peeling som tar bort döda & gamla hudceller. Vem fasen vill ha det kvar i nyllet? Visst det svider lite, men så skön och ren man känner sig efteråt. - Alldeles slät...

Sedan fortsatte vi med att ta bort ytliga blodkärl i ansiktet, mest runt näsan. Detta gjordes med laser, och OK, det kändes vill jag lova. Det brände till och var ungefär som att tappa cigarettglöd i handen. Men smärtan gick över lika fort som den kom men jag fladdrade nog med hela kroppen ovanför britsen som jag låg på, eller skulle ligga på. Men vad är det man säger, - Vill man bli fin får man lida pin!!

Så vad skall jag säga mer än att det var en toppen start på denna fredag och helg. Vad händer resten av denna dag då? Jo, jag skall fixa hos hundarna, se till att de får mat och så. Sen skall jag nog bara mysa hela kvällen lång. Det tar på krafterna att vara hemmafru...   - Hahahahaha


Inga kommentarer: