onsdag 29 januari 2014

URK

- Usch, sicken jäkla tråkig dag det är idag. Jag säger som jag sa till mamma när jag var liten, - jag har ingenting och göra!! Egentligen är ju inte det sant för har massor jag kan göra men jag har faktiskt ingen lust att göra något. Är bara såå utråkad idag. Vet inte ens vad jag riktigt skall blogga om...

Min mail bara krånglar också och vill inte fungera samma är det med min telefon. Kanske har min iPhone dött! - Blä, vilken himla tråkdag det blev idag då...  


Ingen som har något roligt att berätta? Är också lite trött på att se bilder och länkar på en massa misskötta djur på Facebook hela tiden. Lite skörden efter att Djurskyddsinspektörerna går på Tv kanske. Men nått annat positivt och roligt måste det väl finnas att facebooka om och inte bara tråkigheter hela tiden.... 

Har bara en tråkdag som ni kanske märker, ibland har man sådana också!! 

Inga kommentarer: