torsdag 23 januari 2014

JAPANESE SPA

VOUGES ROIYARU CHUUGUU - "Kenza"
4 Cert & 1 Res-Cert
(Ch. Aranel Kenzo - Ch. Homerbrent Sawayaka)

Idag har jag en liten Japansk Spa Dag skulle man kunna säga. Fixar och donar lite med Japparna lite så att de blir lite fina. Men det blir bara lite puts på dem idag, att bada är kanske inte så bra när det är så kallt ute. Men även om jag hoppar över badet så går det låååångsamt!!

Känner att det tar i min rygg direkt, så det blir många pauser och koppar kaffe idag. Men det är helt ok, jag ju ingen direkt tid att passa eller få allt klart innan. Men jag fattar inte varför det känns så i ryggen, jag menar hur stora och jobbiga är en Japanese Chin liksom? Men man kanske har lite konstiga ställningar när man klipper tassar och klor. Så är det säkert...

- Nä, nu skall jag fortsätta. Har två eller kanske tre kvar sen är dagens mål avklarat!! :)

Inga kommentarer: