onsdag 22 januari 2014

FLITIG

Försöker vara lite duktig idag med att få in mina hundar under länkarna "Våra Cavalierer" och "Våra Chins" som finns här ovan. Har lite smått börjat med Japparna, men det tar faktiskt lite tid med att sitta och klippa och klistra. Alla mina bilder ligger dessutom utspridda i olika datorer. Så det blir till att leta både här och där. Men skam den som ger sig och Rom byggdes faktiskt inte på en dag... ;)


Min hemsida på hundarna finns fortfarande ute på nätet, typ HÄR. Jag har inte raderat den bara länkat om Vouges.se. Hemsidan på hundarna var och är inte uppdaterad på flera år och känns därför inte så rolig längre. Så tanken var ju att få in hundarna här i bloggen istället. Har liksom glömt bort det och det kanske inte var så bra. För vad är en kennel utan hundar liksom!?

Men nu har jag i alla fall börjat. Och skall försöka få ut dem vi har hemma nu, och de som är aktuella.  Många hundar har ju lämnat oss på ett eller annat sätt sedan hemsidan var aktuell, några har även tillkommit så det känns bra att få göra allt från början.

Får inte riktigt till det som jag vill, men det blir nog också bra när jag väl är klar och får till allt. Blir bara lite förvirrad av vilken information som skall och bör vara med. Vill bara ha det så lätt och enkelt som möjligt. Vad tycker ni är viktigt att se?

Inga kommentarer: