fredag 31 januari 2014

DU SKA INTE TRO....

... det blir sommar, i fall inte nån sätter fart!!


Lite så kände jag idag när jag vaknade och då samtidigt konstaterade att vi fortfarande inte har plockat ner julen. Men nu är det gjort och jäklars, det tog hela dagen. Jösses vad julen drar med sig. Massor med pynt, gran, gardiner, starkar och då massa extra förlängningssladdar mm. Men nu är det äntligen gjort och jag ser nu fram emot vår och ljusare tider. Till hjälp idag har jag haft Spotify på med Melodifestivalen 1958-2013. Gäller ju att ladda inför Mellon imorgon. :D

Skäms nästan över att vara så sen med att få bort julen. För det är ju ändå lite mysigt med stakar i alla fall. Men vi var sena att få fram julen och då är det ju ok att vara sen med att få bort den. Har nästan känts lite konstigt att plocka ner gardiner och allt pynt och samtidig se hur det snöar ute. För här har det i stort sätt snöat hela dagen.


Nu skall jag ta fredag och bara njuta av allt jag har gjort idag.

Inga kommentarer: