måndag 30 december 2013

HUM...

Vaknade idag och var på ett stålande humör men allt eftersom dagen gått så har jag blivit lite smått irriterad. Hur jag nu på ett milt och mjukt sätt skall beskriva detta. Men man måste få ha sådana dagar också ibland, allt kan ju inte alltid vara toppen!! - Hahahaha...

 
Men jag är sådan som person som både säger och tänker, - Äsch, det ordnar sig. - Det fixar sig, - Det löser sig!! Men jag har kommit på att alla faktiskt inte riktigt tänker så. De ser genast och oftast det krångliga och omständiga i allt. Så varför göra det enkelt för sig när man kan göra det svårt. Förstår inte riktigt varför många oftast bara ser hinder för allt. Och tänker mer i negativ form som, - Åh, det går ju inte, - Mäh, det funkar ju inte. 

Men nu har jag istället typ fått steppa in och säga, - Inga problem, jag löser detta! Så nu känner jag mig i alla fall lite gladare och lättare när jag har löst och hittat lösningen till det som inte riktigt funkade. Men måste villigt erkänna att jag blir lite trött. Men sånt är livet, det är hela tiden en kamp om att ge och ta. Det jobbiga är när man hela tiden får ge..... Eller kanske ge efter... 

Inga kommentarer: