lördag 30 november 2013

PARADISE HOTEL

Jag har aldrig tidigare i hela mitt liv sett tv programmet Paradise Hotel som nu går på TV3. Men häromdagen så såg jag faktiskt några avsnitt på play. Var liksom tvungen att stilla min nyfikenhet då det bloggas friskt om detta överallt just nu. - Herregud, jag vet inte vad jag skall säga. Helt galna är de och jag vet inte om detta verkligen är bra TV. Eller är det kanske jag som börjar bli gammal och pryd? Eller är man kanske själv lite skadad eftersom jag inte nöjde mig med att se bara ETT avsnitt? ;-)

 
Dessa stackars människor kommer ju få leva med vad de gör där på hotellet hela livet. När jag ser detta så kan jag liksom inte låta bli att tänka på hur deras föräldrar ser på detta, vad tycker de? Eller syskon, farmor, morfar och andra släktingar och nära vänner. 
 
Är dessa ungdomar i programmet verkligen några bra förebilder, vad förmedlar de egentligen? Oavsett om det är på TV, så är det ju ändå på riktigt!! Vad vill TV3 som sänder programmet få ut av detta mer än skandaler... ?

- Tittar ni på Paradise Hotel, vad tycker ni?

Inga kommentarer: