onsdag 25 september 2013

MAJ-BJÖRN

Det är ju nån läskig "gubbe" som numera gör video bloggar i min blogg, själv kallar jag honom för Maj-Björn. För jag ser det lite så för jag känner verkligen inte igen mig själv. Jag lägger ju även till en stil på sättet att vara och utrycka mig, så det är inte bara rösten och utseendet som blir annorlunda. Så allt blir ju då en helt annan person, vilket gör att i alla fall jag skrattar så jag nästan kissar på mig.
MAJ-BJÖRN RASK
 
Många kanske tycker att Maj-Björn bara är både löjlig och pinsam. Men jag har i alla fall kul. Allt behöver inte alltid vara så himla seriöst, ordentligt och präktigt. Man skall ha kul i livet och sen blir man inte äldre än vad man gör sig. Bara för att man har roligt så behöver man ju inte vara oseriös, eller hur?

Jag gillar faktiskt Maj-Björn, han är både snäll och rolig samtidigt som han håller mig sällskap här på dagarna! Har hur många klipp filmade på honom som helst, men jag vet inte. Ibland skäms även jag över vad Maj-Björn gör och vad han säger..... - Hahahaha... 

Har ni missat Maj-Björn, scrolla ner i bloggen så hittar ni honom!! 

Inga kommentarer: