fredag 27 september 2013

KÄNNER MIG LULLIG

 
Idag tänkte jag att nu jävlar skall jag spruta huset fullt med Radar Raid mot insekter så att de sista äckliga jäkla flugorna dör. För nu kan det väl inte komma nya när det är så kallt ute?

I alla fall, ut med hundarna och sedan spraya som bara sjutton. Sedan kanske man skall lämna huset en stud så att medlet får verka. Jag gick ut och tog en cigg, lika giftigt det kanske. Sedan in efter bara en liten stund eftersom jag frös som attan, glömde smart nog att ta på mig något varmt.

Det står sedan på flaskan att man skall vädra ordentligt när flugorna dött. Men jag gjorde inte det, tyckte det var dumt att släppa ut värmen ur huset. Men nu känner jag mig helt yr och har fått en konstig bismak i munnen. - Asså det är fredag, men kanske skall man bli lullig på annat än insektsspray!! Inte så bra kanske.... Tur jag inte är en insekt!!

Inga kommentarer: