torsdag 29 augusti 2013

LYCKLIGA HUNDAR

Mina hundar är idag Super Duper lyckliga. När jag häromdagen letade efter min laddare till fönsterputs maskinen så hittade jag två påsar fulla med koklövar. De är som fullkomligt galna i dessa och är nog det bästa tuggisar jag någonsin har hittat till mina hundar.

Vanliga oxhuds pinnar blir kletiga och kladdiga och fastnar i pälsar mm. Dessutom så har vi ju läst hur de behandlar och fraktar dessa hudar innan de blir tuggpinnar till våra hundar. Men massor av giftiga kemikalier som typ klorin och annat. För att inte tala om alla rökta äckliga grisöron, tjursnoppar och annat som finns och bara luktar skunk! 

Dessa är toppen, kladdar inte och håller dessutom mycket längre. Har inte hittat dem på annat ställe än hos Häromi. De finns i vissa hundaffärer men då med nån äcklig och onödig fyllning. 

Vill ni också ha det bästa och godaste och mest prisvärda till era hundar så hittar ni koklövar HÄR
 

Inga kommentarer: