måndag 29 juli 2013

YEEEES!!!

Top Dog & Top Bitch - 2011
CH. ARANEL KENZO - CH. HOMERBRENT CHINKI
 
- Äntligen fick jag till det. Eller inte jag utan mina två små stjärnor, "Kenzo" och "Kiki". Asså shiiit, att para två Jappar kräver sin man måste jag säga. Massor med tid och tålamod, här kan man inte vara någon sur gubbe om det skall bli något.

Men jag kom på knepet idag. Tidigare har jag provat ute på altanen, allt för att det skall vara så svalt och skönt som möjligt för hundarna. Men ute är det lite för mycket ljud och annat som stör. Dessutom kommer "Kenzo", hux flux på lite då och då att han skall göra annat och bara rusar omkring som en galning. "Kiki" var väldigt porrig och gjorde allt för att få uppmärksamheten från "Kenzo". Lilla gumman, hon kan ju inte göra allt själv.

Tillslut fick jag ta in dem i vårt gästrum, det är inte så stort. Dessutom väldigt tråkigt för en liten hund. Så där finns inget roligt att nosa på eller göra. Då sa det bara smack och så satt de där ca 15 minuter. Nu kan jag bara hålla tummarna, för vem faan vet om jag får till det en gång till!! 


Inga kommentarer: