fredag 26 juli 2013

SKÖNT

Det var riktigt skönt att träna idag. Jag har ju inte varit på gymmet på ett tag av lite olika anledningar. Kände att jag orkade massor och det var inte alls så tungt som jag trodde nu när jag varit lite slapp och slö.

Kanske fick jag lite extra energi efter att vi hade en lite hetsig diskussion precis innan vi åkte till gymmet. Det gick ut på vad som behövs renoveras och fixas här hemma. Behöver jag säga att vi hade lite delade meningar i den frågan?! 

Nu har vi också slurpat i oss lite extra proteiner som man ska efter man har tränat. Vi skippade vinet denna gången. - Hahaha... Nä, nu skall jag hoppa i säng, men vi hörs säkert imorgon. Undrar vad jag skall hitta på för något kul att skriva om då?? Ja, det blir spännande. Jag får sova på saken.... - Natti!

Inga kommentarer: