söndag 30 juni 2013

SKOLK!!

 
Idag känner jag mig som en liten skolpojke som skolkar från utställningen i Borås. Men nä, jag kände verkligen inte för att stå en andra dag i regn och bli blöt och kall. Dessutom så kände jag inte för att fixa NIO hundar tills idag igår kväll. - Nä, det gjorde jag verkligen inte...

Vi hade det mycket trevligare och satt och tjötade runt bordet hela kvällen och en stund in på natten. Även om man har telefoner så är det alltid trevligare att träffas på riktigt. 

Har förstått att det kommit en hel del regn i Borås även idag, och jag måste säga att det är fantastiskt med kämpar som ger sig på en andra dag. För skolka är ju egentligen inte något man kanske skall göra. Men en sovmorgon då och då är inte fel. Jag tänkte allt på er i Borås imorse när jag vaknade under mitt varma täcke!! 

Lycka till idag!! ;-)

Inga kommentarer: