onsdag 26 juni 2013

BLÅ SMURF!

 
Var på gymmet igår kväll och kämpade på som en liten blå smurf. Egentligen skulle vi tränat redan i förrgår men jag har haft så ont i mitt högra ben. Alltså inte inne i benet utan utanpå, i huden. Hunden har liksom varit väldigt känslig och öm på något konstigt sätt, ända från ljumsken ner till foten.

En konstig känsla som är lite svår att beskriva men jag försökte förklara för Per att smärtan i hunden är ungefär som att ha haft en toffs i håret som har suttit lite för hårt. Han bara skrattade åt mig och han förklarade för mig att han aldrig haft någon toffs i håret. - Hahahaha...

Jag fick då istället dra liknelsen med att ha haft en keps på sig och sedan tar av den och man då känner att det kan göra lite ont i håret av att den då suttit för hårt och dragit lite i håret. Hum - vet inte om ni heller förstår vad jag menar med det var väldigt mysko känsla. Men idag känner jag i alla fall inget och allt är som vanligt igen. Kanske behövdes det bara lite träning...  ;-)

Inga kommentarer: